Måndag

Nu ska jag bara jobba 3 dagar till sen är jag ledig en HEL VECKA!!! :D Vilket kommer att bli dunderskönt :D Jag hoppas på fint väder, för då bär det nog av till stugan med mamma och förhoppningsvis blir det steka nere på bryggan och bada och bara slappna av... :)

Först är det ju midsommar, ingen aning om vad som händer..! ska förhoppningsvis träffa tjejerna och bara mysa med dom och fira Sandra och Elin som fyller år :) Men vi får se vad som händer..

Annars i sommar har jag väl lite planer iallafall, först ska vi åka till vimmerby och bo på hotell och gå på astrid lindgrens värld :) Det kommer att bli dunder mysigt, hoppas jag.. :P Sen är nog två ålandsresor inplanerade (förhoppningsvis) :D annars så ska jag jobba till vecka 30 och tjäna pengar!



Sofi Jansson





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0