Fredag

IDAG ÅKER VI :D

Nu på morgonen har jag duschat och tvättat håret. Nu har jag precis plattat håret och packat klart :) Om ungefär en halvtimme kommer farmor och farfar och skjutsar mej in till stan :) Jag börjar bli riktigt nervös nu :/ Jag hoppas att flygningen inte blir allt för farlig, men det ska nog gå bra :D

HEJDÅ RASBO HEJDÅ UPPSALA HEJSÅ SVERIGE !!!

I MORGON ÅKER VI TILL CYPERN :D :D :D

Jag är sååå himla nervös för flygningen nu satt jag dör :D Nu har jag iallafall packat klart det mesta.. Idag har mamma och jag varit och "shoppat" lite, nu är allt klart satt nu är det bara att åka :)

I morgon kommer farmor och farfar och hämtar mej och skjutsar in mej till majsan, där sedan sandra kommer och hämtar upp oss sedan bär det av till arlanda :)

I morgon kommer vi :D

Jag kommer troligen inte hinna skriva här i morgon, så jag säger Hej Svejs till alla här hemma i Sverige :D Vi ses om en vecka !!

Tisdag

Idag vart det en tripp till stan, träffade mina underbara vänner för att växla lite pengar och fixa lite tills på fredag :D Det jag fick med mej hem från stan var: En liten väska, solkräm, ipren, alvedon, body lotion, duschtvål, och två par leggings :P Nu är min resväska halvfull och nu väntar jag bara på att planet ska gå :D

I morgon ska jag jobba mellan 13-20 sen ska jag hem till mamma och mysa med henne innan jag åker :)

Cypern

Nu är allt bokat och klart :D

På fredag åker jag och mina vänner till Cypern, Ayia Napa.. Som jag har längtat efter att få komma bort lite, det kommer bli dunder :D Förutom att jag är ganska flygrädd och kommer att vara ganska nervös för att flyga så ska nog resan gå bra :P Här är stranden vi kommer att ligga på om 4 dagar :D

I dag fick jag mitt lönebesked som jag har väntat på huuuuur länge som helst :D Det kommer komma in en del pengar på kontot i morgon vilket känns väldigt skönt :D Jag har verkligen slitit ihop pengarna, satt nu ska jag bara njuta av semestern :)

I morgon ska jag troligtvis på stan med sara, måste inhandla lite grejer till resan som tillexempel sololja som är väldigt viktigt :D Sen ska jag kanske jobba på onsdag, och sedan på torsdag måste jag in till stan och växla pengar :) Sen är det fredag och då åker vi !!!

Söndag

Jag har sån jävla träningsverk !!!

Igår hade jag cup, det vart 3 matcher vi vann en och förlorade två... Jag har nog aldrig varit så trött som jag va igår efter sista matchen, vi har sammanlagt 9 styckna och sedan var några halv skadade och så satt det var ganska jobbigt eftersom jag inte har tränat på hela sommaren.. Efter matcherna åkte vi hem till Erika där Putte bjöd oss på mat och grejer, det var mycket gott :) Efter dte så spelade vi Wii, det var ganska svårt men ganska kul ändå :)

Idag ska jag bara ta det lugnt, orkar knappt göra något eftersom jag knappt kan röra mej...

Torsdag

Igår åkte jag in till stan för att möta upp alla tjejer :) Det var riktigt kul att träffa alla igen, senast vi träffades allihopa var på studenten satt dte var ett tag sedan.. Vi planerade resan, om vi får som vi vill så ska vi åka till Cypern, Ayia Napa den 28 augusti och kommer hem 4 september :D Jag längtar som fan, det ska bli så himla roligt !! Det ska bli riktigt skönt att komma bort hemifrån ett tag och bara slappna av och inte tänka så himla mycket..

Igår kväll så var det min första innebandyträning för denna säsong, det var en ganska konstig och inte alls rolig träning :/ Nu i helgen är det nybycupen haha och jag har ingen aning om hur det kommer att sluta :D

Snart drar vi tjejer :D

Tisdag

Nu är jobb veckan över, vilket är väldigt skönt !! Fick hoppa in och jobba måndag, tisdag denna vecka också satt nu har jag jobbat 7 dagar i rad så det ska vara skönt att v ara lite ledig (hoppas jag) :)

I morgon ska jag in till stan och träffa tjejerna och planera våran resa lite :) Det ska bli så himla skönt och kul att komma iväg ett tag, bara komma bort från allt.. Så det ser jag verkligen fram emot, vi får se vart resan bär av :D

Nu sitter jag med sanna och pappa och kollar på friidrott :)

Jag är sååååå himla trött !!!

Sanna & Jag (min student)

Torsdag

Jobba, Jobba och Jobba !!

Denna vecka har gått åt till att jobba, ska även jobba hela helgen.. Nu sitter jag hemma i Rasbo och kollar på tv, har inte varit här på några dagar nu.. Har varit hos mamma i några nätter nu och ska även dit i morgon.. Det är anledningen till att jag inte har uppdaterat på ett tag, men jag känner inte att jag har så mycket att säga.. idag är ingen bra dag :(

Om någon vill mej något så finns jag på mobilen dom kommande dagarna..

Johanna, Jag och Malin

Måndag

I morse vaknade jag av ett sms, mattias undrade om jag kunde jobba och absolut så måste man ju tacka ja till det.. Satt nu ska jag jobba hela veckan istället för Milla :) Det lite komiska var att i morse ungefär 10 minuter efter att jag hade fått sms av mattias så ringer dom från stadium i St:Per och undrar om jag vill jobba där idag.. :)

I morgon så ska jag åka till Thuns med några av tjejerna :) Det var länge sen jag va där satt det ska bli kul att kolla vad dom har för fint :)

En tråkig sak är att jag skulle vara med majsan i veckan och nu går det inte eftersom jag ska jobba hela veckan :(

Söndag

Denna helg har spenderats ute vid stugan i det underbara vädret :D Det ända jag har gjort i helgen är att solat, solat och återigen SOLAT !!! Jag har fått lite färg, så dte känns väldigt bra att man inte ser ut som ett lik längre :)

I fredags så åkte jag hem till majsan en sväng, till middag vart det sallad på Rixos och sedan vart det film på kvällen (Norbit) :) En väldigt trevlig kväll vart det !!!

Varför ska jag vara så feg, jag måste bara VÅGA !!!

Tisdag

Idag har det varit en slapp dag jag har tvättat lite, städat lite och bara slappat :)

Träffa Majsan nästa vecka, vi ska hitta på massa skoj  :D

Måndag

I går åkte jag hem till majsan efter jobbet, vi tog en sväng till gränby och handlade middag :D Det vart kött, färsk potatis, tsatziki och gurka så det vart en riktigt mumsig middag :P Efter middagen gick vi ut på en liten promenad och på våran vandring stötte vi på ett litet gäng med killar :D haha maria, fan va vi är töntiga !!!

Sedan vart det en spännande och bra film med chips på kvällen :D

I morse tog jag bussen hem runt 10 och sedan efter det har jag solat :) Riktigt underbart väder det är idag !! I kväll blir det fika hos farmor och farfar :)

Lördag

Igår tog jag bussen in till stan för att träffa majsan, vi åkte iväg till stadium för att jag skulle prata med mattias.. Vi besökte även skopunkten där jag inhandlade nya skor, och sen gick vi till ikea och köpte mjukglass :D

Sedan åkte vi iväg till gränby där vi var in i ungefär alla butiker som fanns, och varje gång vi kom ut från en butik hade majsan en ny kasse med sej :D Har aldrig sett någon shoppa så mycket haha :P Det slutade med att vi hamnade på kvantum och kom där ifrån med en STOR godispåse :) Under våran shoppingtur så handlade jag ett par skor, en ny bikini och en ny hårklämma :)

Till middag vart det drive in på max, sedan vart det piknik på den lilla gräsplätten utanför majsan :D

Lite senare på kvällen gjorde vi oss i ordning och åkte hem till Becca där vi drack lite cider, pratade och hade det trevligt :) Sedan runt 23 gick vi ner på stan och hamnade på Terassen..

Sedan i morse var dte bara upp och åka iväg och jobba, det har varit väldigt mycket idag.. I morgon blir det jobb mellan 11-17 sedan bär det av till majsan igen :)

Tråkigt att dte troligtvis inte blir något åland, jag hade sett fram emot det.. Men vem vet, dat kanske blir av iallafall :) Det vart ju lite planer igår :) Men tiden utvisar sej..

Efter jobbet idag kom Linn, Sara, Ferran och Sanna och hämtade mej, sedan bar det av hem till oss där det var middag som gällde, det vart en liten släktmiddag (Jag, Sara, Sanna, Ferran, Linn, Lena, Farmor och Farfar ) Sen lite senare kom även Leif, Åsa, Evert och två andra :) Satt det vart trevligt :)