Tisdag

I helgen har jag jobbat, kändes lite konstigt att jobba bara 12-16 på en helg men det var samtidigt skönt! :) Direkt efter jobbet i söndags så åkte jag direkt till hallen för att spela match. Kom precis till matchstart, dte var verkligen på håret att jag hann :) Vi förlorade dock matchen men vi kämpade på bra! :)

I går var jag på thuns med sanna och marie, käpte en jätte fin "klänning" (eller vad man ska kalla det) :D Sen köpte jag typ en poncho det var as mysig iallafall! :) Sen på hemvägen stannade vi hos farmor och farfar och fikade. Marie fyllde ju år igår ochså så då vart det en riktigt middag med förrätt, varmrätt och efterrätt! Det var huuuuur gott som helst! :P

Idag har jag tvättat lite granna och bara slappat! Åsa ringde för en liten stund sedan och jag ska jobba på dagis i morgon :P Det ska bli huur kul som helst :D Skulle egentligen med tjejerna på stan i morgon för att köpa presenter till maria som ska ha lite fest på lördag, men jag måste tyvärr hoppa det! :(







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0