Måndag

Dålig uppdaterning som vanligt men jag orkar inte riktigt, så det kommer ett litet inlägg då och då! :)

Nyårsafton vart bara skit för min del i år :( Låg hemma i feber och orkade knappt göra något, men jag såg lite raketer iallafall så lite nyårskänsla fick man ju iallafall! Fast hade hellre varit inne i stan och firat in det nya året med tjejerna! :)

Jag har jag inte gjort något speciellt, kollat på skidor! Kalla och Haag kom ju etta och tvåa vilket var ju skit bra, det gick ju ganska bra för herrarna också så det var bra! :)

Klockan 22 bestämde sej jag, sanna och marie för att gå ut och åka tefat i pulkabacken! :D Det var skit kul, har glömt bort hur kul det var hahah :D Tur att man får vara barnslig ibland :D

På onsdag så bär det av till stan för att handla tills på fredag för då är det 50 års fest som gäller igen! :) Får ta det lugnt för jag ska ju jobba i helgen också så att man får lite pengar i februari! :)

I går bakade jag SKIT goda chokladmuffins med cholkladbitar i! :D Det var nog dom godaste jag har gjort, dom vart lite som kladdkaka fast med chokladbitar i :)

I morgon är det första träningen efter jul uppehållet, men jag vet inte riktigt om jag ska träna för jag känner mej fortfarande inte riktigt pigg! Så dte kanske är bäst att ta det lugnt så att jag blir helt frisk!



Nu sitter jag och kollar på junior semifinalen i hocky mellan sverige och ryssland! Det är förläningning just nu och snart blir det straffar, det är sjukt spännande!!!! :P HEJA SVERIGE :D:D:D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0