Måndag

Funderar kanske på att lägga ner denn blogg, jag bloggar ju ändå aldrig längre plus att det inte är några som läser den! Men jaja

Jag har iallafall åkt på halsfluss :( Skit drygt, jag har aldrig mått såhär dåligt som jag gjorde i torsdags och fredags förra veckan! Hade mellan 38-40 graders feber hela dagen, låg bara deckad i soffan under en filt och frös hela dagen. I fredags åkte jag in till sjukhuset och då sa läkaren att jag hade halsfluss, så nu ska jag käka penicillin i 10 dagar! Vilket jag bara säger BLÄÄÄÄÄ på!! Jag mår inte så bra av medicinen, känner mej trött och inte speciellt pigg.. Något positivt med att äta medicinen är kanske att jag inte har någon aptit och äter knappt något, så man lär ju tappa några kilon kan man ju hoppas! :P

Jag har iallafall fått förlängt på dagis nu, så jag ska jobba till midsommar! :) Jätte roligt :P


Nu vill jag bara att det ska bli SOMMAR!!!! Orkar inte med det här vädret och kylan längre!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0