Torsdag

Nu har jag varit hemma från jobbet i tre dagar! Är genomförkyld och har feber (som vanligt, ungefär). Dessa dagar har jag bara legat hemma och inte gjort någor speciellt..

I tisdags var vi hos vetrinären med sture som går och haltar! Dom trodde att han hade fastnat på något sett och att han hade typ fått en sträckning och infektion.. Han fick medicin som han ska äta i en vecka, han fick smärtstillande hos vetrinären och på kvällen var han jätte pigg och var som vanlig ungefär! Men igår låg han bara hela dagen och åt ingenting! Likadant idag, han har varken ätit eller druckit något. Fick i honom lite yoghurt med medicinen i i morse men inget mer! :(

Så idag ska vi åka till vetrinären igen och kolla om han ska få dropp eller hur det blir.. :/ Min älskade underbara katt, det är jätte jobbigt och se honom såhär "nere" :( Jag hoppas att han blir bättre snart iallafall, vill att han ska bli sitt vanliga JAG igen! :) Nu ligger han iallafall här på altan med mej och vilar!

I morgon ska jag ta mej ner till jobbet. Tror inte att det blir så myket barn satt jag hoppas att jag orkar dagen :)
Sen efter jobbet i morgon så ska vi köra in lite flytt grejer till stan så att man kan flytta någon gång :)

Sen på lördag ska jag träffa siri och ha lite innebandymys med henne, det är ju SM finalerna på tv. HEJA STORVRETA! :D:D











JAG ÄLSKAR DEJ STURE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0