Tisdag

Nu har jag fått mitt julschema så jobbar jätte mycket nu i december! Det kommer att bli en riktigt härlig lön i januari sen som jag ser fram emot! :P

Idag har jag varit ledig och var nere på stan med mamma en snabbis för att kolla lite julklappar. Hittade lite granna men inte speciellt mycket och jag har en del människor kvar att köpa till. Så det kommer att bli ett tajt schema att hinna få ihop allt, men det löser sej! :P

I morgon skulle jag vara ledig och ha tjockis kväll med siri, men siri är sjuk och jag måste hoppa in och jobba så det blir inget mys i morgon! :(

Hoppas ni kollade på Svenska Hjältar Galan i går! :) Alice var med och fick pris för årets förebild. Det var hon verkligen värd efter allt hon har varit med om! Hon är en så stark person som är en förebild för många människor ute i världen, hon är en riktig kämpe och verkligen värd det priset :) Du är verkligen en förebild för mej och jag är grymt avundsjuk på att du ska få träffa Bagge! ;D




http://www.svenskahjaltar.se/article8275424.ab

Du är grym Alice! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0