Söndag

Jag har jobbat ända sen i onsdags, men nu är jag ledig i morgon vilket är riktigt skönt :) Det blir nog städa lite, in till stan och kolla dom sista julklapparna. Sen blir det julhandla mat och sen på kvällen blir det mys med att pynta julgranen! :P

Idag efter jobbat var vi ser till farmor och farfar för att fira att farmor har fyllt år! :) Jag satte mej i deras massagestol och fick massage, det var gryyyymt skönt :D

Om fyra dagar är det julafton! :D Julafton kommer att spenderas hos pappa i år och juldagen hos mamma. Det blir mys.. :)

Jag beställde ju lite nya navelsmycken här i veckan och en blinkar! :D haha den har batterier i sej, helt galet!! Det får bli mitt nyårssmycke :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0